barnaminnen :)

idag har ja o Jenny levt upp till "man blir inte äldre än man gör sig" :D
när gumms slutade kom hon o hämta mig o vi lasta in hundar i bilen, åkte te OK där hon införskaffade i en finfin grön pulka :)
j*vla SUG statoil som inte säljer pulkor ;) hehe
sen bar de av te backen för pulkaåkning!! GRYMT kul.. hehe man måste vart med för o förstå de... :D
så imorgon bär de nog av igen om vi orkar de vill säga.. kanske inte kan röra sig imorgon :)

såg föresten en reklam för isbjörnanrna nyss.. o när ja får ett jobb så kommer ja o bli en WWF fadder!
stackars isbjörnarna har snart ingen is kvar o röra sig på.. o koalor o andra djur har snart inga regnskogar kvar :(
grymt ledsamt!! och eftersom älsk stödjer unicef med bidrag varje månad så får inte jag så dåligt samvete om jag stödjer djuren :)

nej nu ska ja fortsätta kika på Beck :)


Titta så söta dom e :) små nallebjörnar!! Dom kan få komma o bo hos mig :D

Kommentera
Postat av: Jenny

Klart vi ska pået IGEN!! hehe.. är bara LITE stel idag ;-) Nu ska ja bara slänga hundmaten i frysen så kommer ja me mina älsklingar o SEMLORNA =D puss så länge..

2009-02-09 @ 15:45:01
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback