ensam hemma :)

har man vart heeeeeeeeeela dagen typ :(
så Jenny rädda mig med en promenad vid halv 7 tiden till hennes mormor, där vi fick te o äggmacka =D riktigt gött!
så nu har ja nyss kommit hem och placerat mig i soffan.. Såg iaf slutet av top model denna vecka :D har ju missat de dom senaste 3 gångerna de vart nu.. o nu e de inte många kvar! Så ska väl se om 2 avsnitten som e kvar iaf har ja tänkt mig :)

älsk jobbar o kommer hem vid 10.. får se om de blir en tripp te mor då. ja hade tydligen fått massa post påstod hon :O jag? post? det måste vara viktigt!! :D hehe
nejdå men var dels en hundtidning. mor kom inte ihåg vilken så de ska bli spännande då ja inte kommer ihåg vilken ja nyligen fick eller någe..

hmmm funderar även på om ja ska göra mig en tekopp. blev lite frusen när vi kom tillbaka efter promenaden..
o Gaia är tack o lov trött o sover som en söt gris!!
ja hoppades på att hon skulle va lugn när vi kom hem, utan de vanliga damruset på 10 min när man kommer utifrån!
Men nej då! In i vardagsrummet, ut i hallen, attackera ytterdörren, skjuta ifrån den, ta några språng på hallväggen och sen in i vardagsrummet igen... typ 4 varv!!!!!!!!!!!!!!!! höll på o bli knäpp även ja, o inte nog me de.. när ja går in i vardagsrummet kommer hon o smaskar rätt in i de benet ja hade i backen (var mitt i ett kliv) så ja håller på o rasa i golvet... men då vart ja en aning sur o VRÅLA till att nu får de fanimig va BRA!!!!! då gick damen snabbt o la sig på sin dyna :D
fast flytta sig te soffan direkt ja slog ner röva här då ;p

nej nu ska ja kika lite på filmen på 6:an Bourne Identity tror ja den heter.. så blir de en god tekopp på de!
Smarrigt! ;)

Kommentera
Postat av: Jenny

Sv: jasså du :-P ja du gör ju de hehe

2009-02-04 @ 22:49:40
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback