vår bob..

är på äventyr utan oss :'(
hehe "hitta" ju en älskling 2 igår som nu e på flykt.. Jenny kommer nog återse den inatt men ja var tvungen o åka hem...
faaaaaaaaaaaan hade velat inviga den juh!!!!!!! men men så kan de gå..
ligger just nu o kollar på tv... har en känsla av att de kommer bli en vaken natt :'(
efter 1 smirnoff och 3 mjölkdrinkar åker Katta på en "sne sne" fylla.... en sån där man bara hatar sig själv och allt som har med en o göra... så just nu kan ja inte hålla tårarna inne längre.. har runnit konstant sedan ja kom dem för 30 min sen typ..
börja lite redan i bilen o ville bara hem.... HATAR MIG SJÄLV!!!!!! kan inte rå för de men så är de..
hatar mina mediciner..
hatar min arbetslöshet...
hatar mitt förflutna...
hatar mitt framtida som ja ej förtjärnar...
hatar mina perfekta släktingar som ser en annan som "de svarta fåret" bara för man inte följer strömmen..
hatar allt och alla som säger att det kommer ordna sig... med risk för o va självisk, men ja skiter väl i hur mitt liv ser ut om 20 år?!
hatar att ha världens kortaste stubin!! tänder till på minsta lilla..
hatar mitt ovårdade hem...
hatar min värk i nacke, rygg o axlar,,.
hatar 2 utav mina ex... den ena som utlöste mkt av min deppression och den andra som höll den vid liv...
hatar dem som ljuger eller ljöge för mig!!...
hatar min "sjukdom"...
hatar min syster för allt hon skyllt på mig.... men samtidigt älskar ja henne för att vi båda växt...
hatar mina tankar...
hatar mitt självförtroende o psyke...

men mest av allt hatar jag mig själv för den jag är helt enkelt... världen skulle va bra mkt bättre utan sånna som mig...

nej nu ska ja ta lite cola o gå ut o röka.. o hoppas på att tankarna samlar sig.. orkar inte ha de så här mkt längre..

Kommentera
Postat av: du vet vem. ;-)

vem är bob?

2009-02-15 @ 02:29:21
Postat av: Elisabeth Wahlström

Hallå! Livet är ett jävla skit ibland, så är det, och kan kännas för jävligt!

Vissa glider runt på en räkmacka och andra gör det inte....

Men här kommer en BAMSEKRAM till dig från mig!

Kram kram

2009-02-15 @ 11:38:42
URL: http://www.simplesite.com/Uppercut
Postat av: du vet vem

vem är bob???

2009-02-15 @ 12:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback