Duktiga ja :)

Steg upp vid 11 idag :O framsteg!! hehe lyckades faktist somna inatt mellan 1 o halv 2 skulle ja tro..
riktigt chockerande!!

så va mammi hit o lämna lite saker o fika en stund.. sen fick de bli lite tv tittning (våra bästa år ;p)
o sen drog städningen igång. Så ja har dammsöge o moppat hela lägenheten. Plockade även bort granen ;p

allt annat julpynt åkte bort i förrgår natt när ja inte kunde sova.. men årkade inte ge mig in i granen ;p
nu e de bara kvar o byta duk i köket o vardagsrummet, fast de känns inte så himla brått med tanke på att de inte är några självklara juldukar...
men sen så har ja diskat lite o tvättat lite åt mig o älsk...
Ägnade typ 1 timme åt soffan för o få bort alla hundhår också, så nu e den riktigt vacker =D

så kom älsk hem o vi gjorde tacos, var mkt gött!!!
nu ska ja kolla på repriser av hell's kitchen

Kommentera
Postat av: Dragana

Svar: Åh det låter bra det. Hon var så söt, hennes valpar skulle nog bli hur gulliga som helst!

2009-01-14 @ 23:50:35
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha jo jag tänkte mer på dig när jag läste artikeln;). Men de är väl gött å se/höra några spöken lite då och då :D

2009-01-15 @ 11:35:08
URL: http://sandrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback