fullt upp

jani idag blev de liiite mer än ja väntat mig ;p
satt i min lugna ro ute på balkongen strax efter ja skrev förra blogginlägget.
O ser älsks moster o hennes gubbes bil komma... tankarna for runt o undra varför dem kom.
Sen slog de mig, helvete kl är 16:00 16/1 en FREDAG!!
GAAAAH var ju idag hans familj skulle komma o fira honom, attans!
var te o kasta iväg ciggen o nästan lägga på  luren i örat på Sandra, rusa in i sovrummet o väcka älsk som sussa så sött efter o ha jobbat natt =D

han blev minst lika chockad han... o mitt i allt ringer mor o säger att hon hämtar mig nu, så de va te o få pengar av älsk te fikabrö, släppa in folket, "mota" bort en GALEN Gaia och sen ut i bilen till mor =D

släppte av päronen hemma, SPRANG igenom Ica, gjorde en riktig 10 poängare där inne, hem o fika o stri litti skit.
Sätta sig i bilen igen o hämta päronens middagsgäster.
Hem (igen) gjorde iorning varmchoklad, packa in mig o hunden i bilen, hämta Sandra & Budda, åka te Jonstorpsplan o släppa de små djuren.

Var riktigt mysigt att sitta där bland frosten o dricka varmchoklad måste ja säga ;)
efter en timme ungefär körde ja hem Sandra & fisgrisen o åkte åter igen hem te mig o älsk.
Där han hade planerat tacos =) weeei....

Fixa iordning lite käk och prata me Sabine som är i nördmarka. Bestämde att ja skulle åka ut dit o hälsa på då hon skulle hem te sthl imorgon igen.'
Sagt o gjort, kasta i mig maten, gjorde mig iordning o rulla iväg på världens ände.
Var RIKTIGT trevligt o träffa henne igen måste ja säga.. var på tok för länge sen!!
Så vi får se om hon kommer förbi här imorgon innan hon åker också :)

efter o ha vart där ca 1 o ½ timme ringde mor, då var de bara te o packa in sig i bilen o åka hem..
fick mig lite räkor, kräftor, baguett och aioli där =) MUMMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen så körde ja hem deras gäster o nu sitter ja här.. kom väl hem för ca 30 min sen tror ja..

så denna dag har ja hunnit med ganska mkt på..även oplanerade saker :)
men nu tror ja att ja ska kasta in mig i duschen en sväng o sen blir de en tekopp o efter de sänga!!

sov gott!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback