glad igen :)

för de första, när man e sjuk, varför mår man oftast bättre på kvällarna??
de förstår ja inte.. men men..
nyss käkat rostat bröd me crabsticks röra på :)
mkt gott, tack Jenny som köpte med lite mat åt mig som gjorde denna måltid möjlig =)
så ska strax gå ut så gaia får kissa o sen ska ja nog lägga mig... skulle verkligen behöva en dusch men tror den får vänta te imorgon :)

Jenny gjorde mig mkt glad förut när hon tala om att de inte alls var trettonda jul som julen skulle bort
utan det är den 13:de januari. (tjugonda jul, knuts namnsdag)
inte lätt o ha alla hästarna hemma alltid =D så då blev jag lite gladare eftersom då kan dom stå kvar o mitt samvete är även de i behåll ;)

jaja kan ja inte somna så skriver ja säkert mer senare.

Kommentera
Postat av: sanna

De förstår ja, de var ju svin kul att vi hade vårat eget lilla lag.

Kanske kan börja så när vi får ihop mer människor.

Skulle va skoj, jo de kan ja tro. Kanske ska ge tupperware en chans. Gott med extra pengar dessutom :P

2009-01-07 @ 17:55:27
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback