Grymt länge sedan nu..

Typ en vecka sen ja skrev något. men de beror nog bara på att ja inte haft nå speciellt för mig att dela med mig av..
O sen  fick ja ett ganska stort bakåtslag på psyket i onsdags så har typ söve konstant!
men nu e ja tillbaka någorlunda ;p

I tisdags blev de en tur te nordmarkia med Sabine. hon skulle bara va här ett dygn så ja e gla att ja hann o träffa henne.
Så vi tog me oss Gaia som var mer än lycklig av att få springa hur mkt hon ville =D
var hellre ute än inne nästan ;p
TOTALT livrädd för Monas (Sabines mamma) dvärgpudel ;p hehe Gaia våga inte röra en fena när Sigga gjorde ifrån sig minsta lilla ljud. hehe var riktigt nyttigt för min dam!!
Sen kom moder o hämta mig då älsk e sjuk o hade inte orkat upp ur sängen än :( min älsk! synd om honom ju!!
o ännu mer synd om MIG som han smittat :'( hehe

I onsdags va ja o jenny o släppte dogsen i skogen.. o ja insåg vilken hemsk kondis ja har!!!!!! :p
blev inte bättre av att de fanns snö i skogen man fick pulsa runt i!! JOBBIGT!!! hehe
men Gaia var lycklig, dock hade hon skrapsår under typ hela magen o i ljumskarna, men lika lycklig för de =D
Men när vi kom hem sov hon riktigt gött nästan hela resterande dagen =)

Sen på onsdan var ja ner te Pia och fick vanninnesutbrott på människan.. o sen va allt kört typ... :(
gick raka vägen hem o la mig... för o sen gå upp kl 20:00 o promenera den långa vägen te Jenny ;P
så åkte vi te simhallen o sola.. Kan säga som såhär.. först nu, två dagar senare är mina kinder hudfärgade igen :D
när ja skulle stänga av ansiktsförstärkningen upptäckte ja att de var 3 minuter kvar o sola, ooooups :S
o ja som inte sola på iaf ett halvår.. såg riktigt söt ut med mina rosenkinder =D haha

Igår torsdag har de dags för shopping, åt hunden! Ja skulle köpa nytt halsband te Gaisan, o hitta faktiskt ett koppel som dög åt damen = jag alltså ;p
dock dyrare än ja tänkt mig, men va fan, så kan de gå!
Var såååååååååå mjukt o skönt och brunt såklart =) ska försöka lägga ut nån bild på de snart så ni får se skönheten ;p

Var även o fika me moder igår.. skulle ju ha gjort de för nån vecka sen men då blev hon ju sjuk så vi lyxa till de o gick de café huset igår :) gottit!!!
o efter ja vart hos psykologen gick ja ner te Jenny på statoil o hälsa på henne lite..Fick lite kaffe o stre skit ;p  Där blev man även en mössa rikare =D
o den kommer de garanterat en bild på ;D Den var sååååååååååå jäkla snygg!!
Ska bli min maskot som ja har med ÖVERALLT där den kan komma te användning hehe

o just nu sitter ja o har beslutångest över om ja ska äta någe eller duscha.... hmmm...
har sån jävulsk huvudvärk så ja blir knäpp snart me!! suck! Varför? varför jag!!!
ta NÅGON (inga namn nämnda) som förtjänar o må som ett rövhål!!!!!

jaja, nu ska ja röra på mig iaf.. får se hur ja mår imorgon.. kanske blir utgång om ja orkar :D spännande! hehe

Kommentera
Postat av: Jenny

Ja de va f*n på tin!!! Hehe.. Ja ge dn te nån som förtjänar den!! No name :-P

Sv: Jo de e väll så de e.. Nyfikna jävlar!! men va fan.. vet ju vilka de flesta e iaf..Allt kommer fram vare sej man vill lr inte.. Ha de gött så ses vi på sönda.. Ha inte för kul om du går ut i möra puss puss

2009-01-30 @ 21:31:51
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: Maddis

Du är utmanad

Kolla hos mig

Kram

2009-01-31 @ 11:37:36
URL: http://maddizz.blogg.se/
Postat av: sanna

Hon lever, hon lever =)



Aj da, synd om dej kaatta kan äta åt dej istället =D

2009-01-31 @ 12:06:53
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback