hmm...

Sitter/ligger o funderar på va man ska bju på på torsdag... ska ju ha tupperware party då...
men de känns som ja gör en "copycat" på evelyns o sandras ljusparty... o kör på snittar...
iaf en sort me tonfisk som va så jäkla god som dem bjö på.. o sen kanske ja gör en annan sort me crabbsticks också.. får se men de lutar åt de iaf :)

kanske ha nån kaksort också.. hmmm, får se får se... dom som kommer får ju se va de blir iaf ;)


Jag som värdinna får denna snygging iaf :)



Måste säga att ja saknar faktist Tupperware lite...
produkterna är ju bara sååååå jävla klockrena bra!!
o sen mötena i kd, dem såg man ju verkligen fram emot, var sån sammahållning mellan alla.
de enda ja inte saknar är att de var ganska svårt för mig o få bokningar.
men de beror nog på att tupperware är ju mer en "vuxen sak" och eftersom ja studerade så kom ja ju inte i kontakt med så många som var intresserade utav de..

men men iframtiden kanske :)

Kommentera
Postat av: sanna

Saknar faktiskt de jag med, men skulle jag börja då vill jag inte ha pressen på mig att vi måste komma upp i den summan och bla bla som Ulla har :)



Vill så gärna börja :D

2009-01-07 @ 14:23:25
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback