Höjdpunkter & Tråkigheter 2008

Positivt 2008

♣ Huvudvärken ja haft i över ett år träffa sin överman hos sjukgymnasten efter diagnos spänningshuvudvärk orsakad av psykist stress
♥ Fick äntligen se de omtalade Strömsta
♣ Köpte Gaia
♥ Ja & Jenny löste de gamla
♣ Älsk blev bra efter sin 4 operation
♥ Freddie har pepparpeppar hållt sig frisk ett år iaf :)
♣ Jag fick in en fot på Wasa :)
♥ Ja o älsk ordna upp allt!
♣ Gaia gjorde en utmärkt start i utställningsringen
♥ Träffade massa nytt roligt folk
♣ Västerås powermeet!!
♥ Uppesittar kvällen me tjejerna
♣ Jag 20 år :)
♥ Jag kvaddade INGEN bil ;p haha
♣ Elmia i Jönköping


Negativt 2008

♣ Sofia lämnade oss
♥ Fick lämna Wasa tillsammans med alla andra ej fastanställda :'(
♣ Gaia vart sjuk o gick/går på mag o tarm foder (billigt!)
♥ Arbetslös = inga pengar
♣ Psyket knäcktes så nu har man de goda medicinerna igen :(
♥ Va en total IDIOT de första halvåret som vägrade o inse saker
♣ Följde inte me te Spanien ;p
♥ Fick lägga ner skolan pga psyket
♣ Va för godtrogen mot visst folk
♥ Mitt humör!!!!!
♣ Älsk var dålig
♥ Vi sitter fortfarande fast i Filipstad ;p
♣ Allt för mycket lögner från ovanligt många håll
♥ Har inte gjort premiärturen på bolage än :S
♣ Jag röker fortfarande
♥ Höll på o mista körkortet påväg te Elmia :S
♣ Inget bilköp ägde rum


Listan kommer säkert att utökas med mer, när ja minns de gågna året ;p

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback