sleten hjältinna!

ja nu ligger Gaiabus o sussar så sött i soffan =) funderar på om ja ska gå ut o röka o sen lägga mig..
börjar bli lite trött på ögat ja me.. så de får de nog bli.
ska ju upp imorgon vid 9 o dra te Pia.. får se vad hon tycker o tänker.
skulle fundera på något ställe ja kunde tänka mig o ha praktik, men ja vet inte. i Filipsta tycker ja inte de finns nå.. o förhoppningsvis får ja ju jobb i feb så tycker de e lika bra o avvakta te ja vart te arbetsförmedlingen den 21/1..


jaja nu kallar balkongen, hörs imorgon!

Kommentera
Postat av: Dragana

Hehe, håller tummarna för att du får jobbet!



God natt! Sov så gott!



(Svar: Ja, det ska bli trevligt och så, men just när det gäller min familj så är jag lite sjukt överbeskyddande. Hehe. Jag vill vara nära de, så att jag kan skydda de om det behövs eller så... Annars så sitter jag bara och är orolig.

Har kommer att vara borta i ca 2 veckor.



Ju det där med försvinnande av bloggadress och namn när man lämnar kommentarer är rätt vanligt för alla tror jag. Inte roligt dock!)

2009-01-16 @ 02:55:42
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback