Badat :)

Japp ni läste rätt.. En utav mig o Gaia har badat o de var inte ja iaf ;p

Gaia har badat i sjön för andra gången i sitt liv o idag var de riktigt super kul tyckte snosan.. hehe var helt knäpp!! ;p
o självklart stod ja redo me kameran o knäppte lite kort ja ska dela med mig av..

För min del var inte badet lika gött :(
är ju fortfarande förkyld o idag vakna ja upp me feber.. HÄRLIGT!!! inte spec, men de får väl gå...
Så ja samla ork te en promenad te strandvägen me Gaia så hon skulle få bada o packade me mig en vattenflaska o kamera. Och såklart så var "gud" tvungen o bevisa ännu en gång hur mkt han igentligen tkr om mig!!
Så efter vår 10-15 min promenad som de tog te vattnet så hade ja skavsår på båda fötterna.. o inte nog me de så hade de även skavat sönder skavsåren!!! HÄRLIGT HÄRLIGT!! Så när ja kom hem var mina fötter blodiga o kleggiga tack vare skavsåren! TACK gud, ja vet att du älskar o pina mig!!!! :S

nej ni nu ska ja kika på Family Guy.. skriver kanske senare om ja orkar va vaken =)

Första "iklivet"


Lägg märke till tungan som sticker ut, Så SÖÖÖT!! <3



Dricka vatten är gott ;)



TJOOOHOOOO!!









Min GALNA helt fantastiskt underbara lilla tjej, som jag älskar över allt annat <3
Även fast hon kan vara sur, tvär o grinig så älskar ja henne ändå ;)



Kommentera
Postat av: Jenny

Haha! 5:e kortet e ju sååå klockrent!! Sötisen!

2009-06-25 @ 22:54:20
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/
Postat av: Katta

hehe kan inte göra annat än o hålla me =D Gillar den bilden skarp ja me ;p

2009-06-26 @ 00:00:44
URL: http://kaatitsy.blogg.se/
Postat av: Albonita

Åh vad söta :)

2009-06-26 @ 00:06:06
URL: http://albonitaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv. Det har du faktiskt rätt i. Det är ingen idé att anmäla folk hit och dit. Men en ursäkt hade fan varit på sin plats. De hade jag gjort om jag hade en stor hund som slitit sig. Jag hade gått efter och bett om ursäkt!

2009-06-30 @ 16:02:43
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback