Totalt vannsinig!!

Satt här för typ 2 timmar sedan o skulle bara kolla på atg:s hemsida o sen lägga mig.. jovisst!! Kyss mig kan ja ju säga!!
Upptäckte att min gamla pålla hade bleve såld vidare och vidare och vidare!! UTAN att en annan blivit kontaktad som vi skulle bli..... så googlade hennes namn o kom in på bukefalos forum där den tjejen som har henne nu (hoppas och antar ja) hade skrivit o efterlyst Amazings bakgrund i april iår. Hon verkade knappt o veta om hästen var ridbar eller ej.. O med tanke på vad den hästen vart me om så blev ja såå förbannad över att tjejen inte verkade veta detta!! Vilka ägg är de igentligen som haft världens underbaraste häst?!! Som inte informerar de kommande ägarna om hästens "problem"...... Blir RIKTIGT sur!!!
Så fick iväg ett mail o de känns fan som om ja inte kommer kunna sova förens ja får svar :(

Undrar även vad som hänt med min gamla pålla... då det verkar som om hon bytt hem/ägare (minst) 3 gånger på 1 ½ - 2 år!!
Så skrev i mailet att ja gärna ville träffa henne igen om de var möjligt för o se vad de blivit av henne.. suck...
blir f*n både arg, ledsen o besviken!! men hon verkar ju fått komma till en äldre kvinna nu iaf, pensionär som hästen börjar bli. Så hoppas hon får stå kvar där tills hon ska springa på de eviga gröna ängarna!

jaja är väl bara till o invänta svar o se va de står där..

Annars har ja inte gjort så mkt mer än o lyssnat på Gaia's "skendräktigs-pip" som ja snart får TOKSPEL på!!
O hon bäddar o bäddar o bäddar så fort man vänder ryggen till.. GAAAAAAAH!! Hoppas de släpper snart iaf..
Kör stenhårt med hjärnaktiviteter så hon får nå annat o tänka på..

O sen har ja vart i stallet =) ME LIKE!! hehe
Flyttade Caprice i söndags te Stensta.. Jo de gick väl kanon!! Efter sisådär 2 o ½ timme!! Skit häst!!
Tror Bettan var redo för o köra henne te slakt typ på plats ;p men ja förstår de!! Hon var NOT COOL!!
Så vi var på plats strax före 22 på söndakväll.. de andra hästarna måste ha vart chockade över vad de var som kom klampandes in efter deras "nattetid"...
Så igår var ja första hästskötare o sen barnvakt när Bettan red :) Lilla Mymy har ju hittat nått i sin egen storlek o ta hand om ute i stallet :D "stallkaninen".. Hon matar o klappar o matar o städar åt den o klappar lite mer o ja.. typ allt som man kan göra med en kanin :)

Sen så har även ja o Bettan tagit hand om en Brolleman som inte riktigt tålde benet han fick några timmar innan vi åkte te stallet ;( faaaaaaan va de lukta när vi kom hem te henne för o dricka kaffe... *hrm* men men när vi typ var klara med "städningen" så tyckte Dizel (alias Hitler) att vi behövde mer jobb så han bestämmde sig för o spy på mattan.. De tackar vi för :D saknades bara att Ella skulle komma o kläcka kissebebisarna me.. ;p
men de verkar hon inte vilja göra.. Börjar bli BRA nyfiken nu på vad de är o hur de ser ut.. Så hon håller dem inne väldigt hårt tkr ja..

Idag så testa ja o moder de kända jätte räkmackorna på café rosé. o f*ck va goa de var!! bland de goaste ja äte måste ja säga! var inga räkstjärtar i lag där inte =) mumma!!! som dessert så tog vi en fika hos mormor.

Och imorgon så har min mor "lånat" mig.. vi ska iväg te Mangenbadet o städa ut 2 utav "lägenheterna" som finns där under tiden som pappa dolar på utsidan.. Så får ni inte tag på mig efter 4:a imorgon så beror de nog på super kass mottagning..

nejni nu ska ja ta mig min temugg o 2 smörgåsar o sen ska ja nog lägga mig o räkna får eller någe...

ha de gött :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback