Åh va de e skönt o va vaken!!!

.........................INTE!!!

Tankar, minnen & tomma löften far runt i skallen på en igen.. ovanligt :(
Men försöker ännu en gång påminna mig om att det viktigaste är att jag tog mig därifrån!!!!
Jag ÄR Fri!!! Och sätter mig ALDRIG och då menar jag ALDRIG NÅGONSIN i den sitsen igen!!
Så just nu talar ja om upprepande gånger för mig själv att JAG ÄR FRI!, och att det finns inget jag kan göra för o hjälpa dessa stackars människor som nu sitter i min gamla sits, hur gärna ja än vill... DOM måste lik som mig inse det själv och hjälpa sig SJÄLVA att bli FRIA!

Men kan ju säga att man mår ju inte direkt bra utav o se denna person sakta men säkert förstöra allt oftare och fler oskyldiga personer som tror det bästa om denna, precis som en annan gjort nån gång för länge sedan..

Kan än idag höra och riktigt se framför mig när denna person kommer med sina ursäkter och lögner, som jag tillsammans med så många andra gått på, och fler tyvärr kommer o gå på.. Nej FY!!!
Varför är det oftast dom snälla personerna som ska råka ut för dessa förstörare? Som stampar på en, spottar på en, river ned all psykisk & fysisk styrka en person har och trycker ner en så mkt så tillslut blir man o tro att allt är sant..
Att man inte ens är värd skiten under sina egna skor..
Har sett denna person göra dessa saker mot så MÅNGA så bara de kan man må dåligt över....

Varför i helvetet finns det inget man kan göra för att stoppa denne mytoman-missbruks-djävulen?!
För hur man än vrider o vänder på HUR man kan hjälpa dessa att förstå, så kommer man fram till samma slutsats ändå...
Det finns INGET man kan säga eller göra... För djävulen ligger alltid ett steg före, pga sina lögner....
VAD man än skulle säga eller göra, så motsäger denna person allt och vrider om det till att alla andra som säger motsatsen är psyk eller liknande, och rädd/dum som man redan bleve för denna person så sväljer man allt med hull & hår och går till attack mot personen som ville hjälpa... Då är det den som får skiten istället, för den led med en o ville hjälpa den innan det gått för långt.. MEN news flash....... Det gick för långt redan vid första hej:et!!!



nu vet jag att de är väldigt många som inte förstår va ja skriver för 5 öre, men men tyvärr.. var tvungen o få de ur mig..
huvudsaken är ju att jag vet vad ja menar iaf :)
nej nu ska ja ta mig någe varmt o dricka o sen krypa ner i sängen igen.. tankarna brukar samla sig bara ja sätter mig ner o tar de lugnt ett tag..
hoppas ni har en bättre natt än mig :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback