Letar efter/önskar köpa..

Ett LIV!!!

Grund KRAV:
Fast jobb
Minst medelmåtta lön (provitionslön? = nejtack!)
Ett glatt yttre
Ett starkt inre
Livet skall vara minst 20 år gammalt och som max 30
Livet skall ha ett brinnande hundintresse
Livet skall fatta tycke för min älsk & mina vänner o familj
Har även krav på kroppslängd. MINST 1.68 m!!! (då ja e 1.67 nu och tydligen inte tillräckligt lång i rocken för o ha användning av solskydden i bilen)
Livet skall vara en kvinna
Ett plus i kanten är även om det följer med några miljoner på kontot

KRAV:
Livet skall även, utöver grund kraven, ha allt som jag redan har!!

Har det nya livet dessutom ett mysigt hus så är det ett stort plus!

Känner du att DU har det jag söker? Tveka inte! Kontakta mig direkt!

OBS!! Maxpris: 5-20:- beroende på hur mkt som ingår ;)



Känner mig väääääääääääldigt uttråkad med min vardag som ni kanske förstått? ;p

Kommentera
Postat av: Jenny

De e ju en kopia av MITT liv jue :-P

2009-03-19 @ 22:49:54
URL: http://stridsgudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback