Hallå bloggvärlden!

Är på samma skithumör även idag :(
känns riktigt sugit men så är de.. sitter o funderar, planerar, räknar, funderar lite mer.. o ja.. funderar på om det kan gå överhuvudtaget.. men vad det är tänker ja inte dela med mig utav :)
inbillar mig iaf att om ja håller de för mig själv så blir ja inte riktigt lika besviken om de inte blir något av de :p

så idag ska ja hålla mig lite ifrån omvärlden iaf har ja tänkt mig.. nu ska ja glysa lite på ugly betty o efter de desperate.
sen blir de en tur ner te coop o köpa solkort o lägga sig i solariumet nån halvtimme. Sen blir de antagligen även en skogspromenad me snajsan-
så ser min dag ut iaf..  riktigt spännande ;)
älsk ska ju te lokalen o bygga scen så ja blir heeeeeelt solo i hemmet..
får se om ja bloggar lite senare..
har väl tänkt mig o kasta ut kritiken från utställningarna iaf.. men men de märks om de kommer eller ej.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback