Ibland blir man bara negg..

Oooo ja! O idag/nu är ja sådär negg som bara ja kan vara... när ja har lust o SPY på allt & alla!
Iof har ja väl känt hela veckan att mitt humör vart på väg rakt ner tillsammans me tankarna och psyket, Men ibland lyckas de ju vända på vägen... Fast inte denna gång..
Så idag har de vart som så att. inget är bra och inget duger o de lilla man tror skall lyckas eller bli bra de skiter sig de med!
Allt folk säger, även om de så skulle vara ett hej så får ja de till någe negativt(tonläget)...
Kan lyckas o vända på allt som vänner/familj/bekanta säger till mig och få det till någe negativt om mig, eller få för mig att dem igentligen vill trycka ner mig o de knappa självförtroende man har... Att allt och alla är så mkt bättre än en själv! :s
Fast iof, de att ja inbillar mig att alla ja känner vill trycka ner mig kan ju ha mkt o göra med att ja umgåtts me ett ANTAL "vänner & bekanta" som levde för o trycka ner alla runt omkring sig för o själva må bättre... men men..

Önskar det kunde komma ut en bok som handlar om hur Katarina Bäck fungerar.. För ja skulle va den första att köpa boken.. Skulle nog behöva en guide till mig själv ibland :S

Så nu mina läsare skall ja kolla på Fredag den 13:de på 4:an.. Sen ska ja sova!!!
Sova, sova, sova, sova!!! Så länge & ostört de bara går.... Är trött på detta nu...

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback