Lördag

Ja då var de lördag då :) känns bra även fast ja bara planerar o va hemma o ta de lugnt.. Älsk jobbar natt under helgen så får väl va hemma o göra hunden lite sällskap iaf :p

va har ja gjort då sen i onsd? Jo ja har latat mig, drickit kaffe hos Bettans kaffe hak ;) var me henne till stallet o känt alla underbara dofter som man glömmer så lätt.. mockat lite som var allt för många år sen sist, gosat lite o skrittat lite lite på Caprice.. :D de var härligt! Första gången på hästryggen på 5 år :D DE NI!! Även fast balansen är som bortblåst och ja var riktigt osäker på om ja ens skulle komma upp i sadeln ;p men de gick fin fint.. var när ja skulle ner konstigt nog som problemen kom ;p men men ner kommer man ju alltid iaf kan ja ju trösta mig med :D
haha gilla de att ja var tvungen o fråga Bettan om Caprice knata på som en tok eller om hon bara hade sånt steg ;p inte lätt när man red ponny sist man verkligen var igång med ridningen, o dom brukar ju ha ett steg jämt där de känns som om de brinner nånstans.. men men trevligt var de iaf..

o tro de eller ej men mina sittkotor värker lite idag när ja sätter på rakt upponer på en stol :) HÄRLIGT!! :D

Sen har ja vart duktig o förtids rösta också i EU-valet. Röstade rött såklart!!! Socialdemokraterna it's the shit!
Visst kan förstå att folk vill ha moderaterna men för en annan utan jobb så suger de o ha dem i regeringen.. hade ja haft oberoende me pengar så hade ja säkert me röstat blått :p

har även vart te sjukan o sen fikat me mammi o mormor.. så mitt veckoslut har vart sjukligt trevlig =)

sen har ja även pratat väldigt mkt me Sabine o de är ALLTID lika trevligt!! må skilja typ 10 år mellan oss men fan så kul vi kan ha både när vi strir o umgås :D synd att du bor 30 mil bort bara :'(
Men om 2 helger så kommer hon att komma hit som de ser ut nu :D 5-7 juni!! Lycka!

Och hon kommer då att ha ett brakerbjudande på nagelförlängning! Naglar och fransk manikyr för max 300:-
bestämdes igår. Så nu tas de emot anmälningar för fulla muggar =) tänk bara på att det finns begränsat med tider till denna helg så det är först till kvarn som gäller :)
Hon kommer att hålla till här hemma hos mig i Filipstad helgen den 5,6,7 juni. Så är nån sugen på detta så är det bara att maila mig (eller ringa ni som har mitt nr ;p)  en intresseanmälan och lämna namn o telefon nr. Så hör vi av oss och bestämmer en tid som passar er båda :) Sista anmälningsdag är Fredag 29/5.

mail adress: [email protected]


Hon bor i Stockholm så för er däromkring så finns de möjlighet att göra naglar hos henne istort sett alla andra dagar till ett bra pris =)
men är även ni intresserade så kan ni maila på samma adress så vidarbefogar jag det till henne.



Annars idag så händer det inte mkt. Ska ge mig ut me hunden alldeles strax o sen ska ja kanske me Bettan te hästen idag me.. De märks :) nån kaffe blir de säkert me ;p

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback