Härlig lunch!

Hej hej! Hoppas allt är bra, här är de super! solen sken en sväng i morse och nu börjar de bli lite "snögrått" ute.. Så de går ju alltid att hoppas på att de snöar senare :D weei!! I like it!

Har tyvärr inte orkat installera programmet på datorn än så ja får in bilder från telefonen, men kära vänner, det kommer :D ha lite tålamod bara ;)

Mamma ringde förut och ville ha mat på Little Dragon Thai.. Ja var INTE sen med att haka på, så himmelsk mat som dem har där!! O om jag ska vara ärlig så föredrar jag nog faktiskt deras lunchbuffé, då de serverar saker då som inte går att beställa! HELT UNDERBART!! :D Så ja är ganska nyligen hemkommen.

Nu ska jag ta mig en tekopp och kolla på Smallville på 6:an.. Visst är han grymt söt Tom Welling som spelar Clark?! *MUMMS*


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback