Ny dag är här...

Med samma tråkiga väder som alltid!! VART är min SNÖ??!! De har ju snöat här mkt en tag men den har ju försvunnit lika snabbt som den kommit :'(

Vill kunna åka bob o pulka o busa med hundarna i snön :) Jag blir som ett barn på nytt varje vinter o ja gillart :P
men men får väl hoppas att de åtminstone e en vit jul iår.

Förra veckan va ju ja o Sandra te karlstad o köpte julklappar. :) Känns underbart o redan ha dem klara, annars brukar ja alltid stå den 23 dec o har åtminstone nån julklapp kvar o köpa. Men nu är de KLART!!! (Bortsett från te älsk) men han skulle få tänka fram te dec va han vill ha då han e så j*kla svår o köpa te.. Har ju gått o bleve märkesnörd så.. *suck*

idag ska ja ta mig iväg o träna me Gaia. Fast funderar på om man skulle ta de hemma hos mor o far så man kan spendera lite tid me dem me.. Komma in efter träningen o få en varm temugg e ju aldrig fel ;)

Skulle behöva o plocka undan lite här hemma me.. Sovrummet ser ut som det först bleve bombat o sedan har en tromb dragit igenom de :S hur f*n e de möjligt o spri så mkt grejer omkring sig?? Och de är ABSOLUT INTE jag som gör de iaf :P hehe oooono inte ja inte *glorian lyser starkt & ängla musiken spelas* haha

även köket skulle behöva sorteras ur lite.. fast där är vi nog duktiga bägge två.. Köket är ju där allt hamnar som man inte vet vart man ska göra av :S Varför?? hmm.. vi behöver nog ett större hem me mer förvaringsmöjligheter tror ja :D haha Så just nu vantrivs ja väl nästan här hemma.. Känns som de aldrig kommer bli bra.. men men så är de väl hos alla nångång ibland..

Nej nu ska ja ut på en promenad me Snajsan.. Hoppas ni får en trevligare dag än mig ;P


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback