Tillbaka

Efter min fika på stan med Sandra.
Riktigt trevligt, dock pinsamt!
Sandra bestämde sig för att busvissla på en kille som kom in på Louise (i tron att hon kände honom)
MEN när han vänder sig om så visar det sig att det var en annan (bror till den hon trodde att det var), vad kan man göra mer än att skratta? Han funderade garanterat på om man inte ens kan gå ut o äta lunch längre i Filipstad utan att stöta på puckon. haha!

Sen fick jag se han o sin kompis så o kika på mig och le, kul trodde antagligen att det var jag som visslat, så Sandra var SUPER nöjd :P haha men vafan de får ja bju på då, dom gick ganska fort iaf :D hehe

så nu blir det att hoppa in i duschen och göra sig iordning, man vet aldrig vad som händer senare så lika bra att vara beredd :P

image52image53

Kaffe & Rabarberpaj m. vaniljsås blev det på idag :)

Kommentera
Postat av: Sandra

haha va lite små pinsamt men men vi får bjuda på den;)..

2008-05-02 @ 21:30:58
URL: http://sandrusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback