Bilder

Tömde mobilen och tänkte dela med mig av lite bilder ;)

image12

Här sitter jag och försöker sola på hundutställningen i Skoghall i slutet av Maj, va grymt kallt på morgonen :S

image4

Jag och min lilla snoshund "Freddie" väntar på att gå in i ringen och tävla om BIR & BIM titel.
(Även här i Skoghall)

image5

Vi fick dock nöja oss med en BIM Rosette (Bäst i motsatt kön), men fan va gla'a vi va ändå ;)
måste tillägga att den tiken som slog oss var så himla vacker!

Sen så har vi utställningen här i Filipstad den 6 Juni, bilderna var dock ganska dåliga men nån ska jag allt få upp ;)

image6

På denna utställning ställde jag islutet mot samma tik som i Skoghall och vet ni vad ? ;)

image8

Denna gång var det Freddies tur att bli BIR (Bäst i rasen) !!

Sen så ska ni få en bild på min andra lilla skrutthund ;)

image9

Här är "Spike" så himla trött, och så himla söt!

image10

Och här har vi Spiken med sin lekkamrat "Greta".

Sådär nu har ni fått lite uppdatering om mitt liv, BLAND HUNDAR!! haha nejdå så illa är det inte, även fast det är hundar för hela slanten som gäller så har jag själv valt det och I Like It ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback