Då var de klart =D

Var iväg o handla me mor förut, så nu finns allt hemma & är redo för använding till min 20 års middag imorgon.
Sen så var ja så j*kla trött så de blev till o lägga sig i två timmar när ja kom hem ;p MYCKET skönt måste ja säga ;)

Men men nu sitter jag här med ett glas med JULMUST!!!!!!!!!!!! =D och mår underbart bra, hehe
väntar på att mor ska komma upp o kolla läget o även ta med blomjord som ja såklart glömde köpa :(
riktig tur att ja har min mamma ;)

Jenny skulle komma över också för hon vill ha sitt hår färgat, äsch varför de igentligen? Utväxt ÄR snyggt! ;)
punkt slut!!!! (bara för att inte ja har råd o färga min ;p)
Extra snyggt är det när man som mig är mörkbrun/svart i huvudet och utväxten är mörkblond(!)
Ser ju ut som ja tappat hår eller något ;p haha!
Men får antagligen pengar under helgen av Bettan för doftstråna m hållare hon köpt så vem vet då blir de nog en färg ändå ;)

Tänkte dra menyn för min middag för er:

Förrätt:

Råriven stekt potatis toppat med creme fraice, rödlök, rom & dill

Varmrätt:

Helstekt marinerad fläskfilé med champinjonsås & potatisgratäng

Dessert:

Karamelliserad banan med chokladmousse

Så bjuds det på rött eller vitt vin till maten :)
Visst jag vet, vitt till fisk & fågel (oftast förrätter)
och rött till kött (varmrätter)
Men nu är det som så att jag ännu inte stött på ett gott rött vin så jag håller mig stenhårt till mitt vita!!! ;p
Så kände att då får gästerna välja istället vad dom vill ha :)

jaja nu tänkte ja röka lite sen kommer MAMMI!!!! (hon ringde nu)


Kommentera
Postat av: anna

haha ja jag kommer nog aldrig komma ifrån det där att dricka varm choklad när det är kallt ute. supermysigt ju :)

2008-12-04 @ 18:31:46
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback