Hallå!

Idag känner ja mig någorlunda som mig själv ;p
har ju Saga här så de är fullt hus vissa stunder på dagen! Men det är bara bra för Gaia då det äntligen finns nån som sätter "tuffingen" på plats ;p

Helgen var så himla rolig o lärorik, fast ja blev om möjligt ännu mer sugen på o ställa Gaia!
Så nu har nedräkningen till Mjölby & Borås börjat :) haha
Slog mig tyvärr också att ja inte fåt ställa henne i GBG My Dog i januari :(
hon fyller ju 4 månader den 4:de o de är samma dag som utställningen!! *gråter floder här hemma*

så då går vi miste om både stockholm o GBG när hon går som valp, hade ju vart riktigt kul o få henne bedömd som valp me :(
men men de finns inte så mkt att göra åt.

Nej nu ska ja ta ut Gaia för en kisspause o sen ska ja städa lite har ja tänkt mig iaf ;p
sen i eftermiddag när Niclas har kommit hem ska ja försöka ta med Gaia ut för lite ringträning. (om det nu inte spöregnar)
då får de bli träning inomhus istället!

hörs senare!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback