Bohemian Raspberry

Ja här sitter man o glor på hockey o käkar lite glass =)
gjorde ett försök te träning me grisen men fick lägga ner ganska snabbt!!!
Tydligen så har hon skaffat bommul i öronen idag då hon inte hörde ett skit eller så hörde hon men tyckte att de betydde något helt annat idag!!
som t.ex. fot... de betydde tydligen att man skulle gå minst 1 meter bakom mig och stirra mig i bak huvet!!!!
försökte locka fram henne o visst de gick!! i ca 2 sekunder! sen var hon där bak igen :( GRIShund!
Sen så inbilla hon sig tydligen att hon var lös... när ja gav upp träningen o vände mig om o titta på henne.. fick hon "du-kan-inte-ta-mig-rus"!!!! måttligt lycklig man blir ibland!!  fast hon upptäckte ganska snart att hon visst satt fast när ja börja o dra in henne i kopplet... så vi träna bara lite sitt,ligg o stanna sen gick vi hem o ja placera mig här o hoppas på att glassen kan trösta mig ;p

nej nu e de pause, så ja ska passa på o röka =)



Inte min favorit direkt, men den gick ner iaf ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback