värk o trötter!! :D

japp nu har ja vart ute me Gaia för kvällen o hon har äte.. så nu ska ja bara ta en cigg, borsta tänderna o försöka sova sen!! :D
känns riktigt skönt..
Så kanske man lyckas komma upp iaf vid 11 imorgon ;p hehe framsteg isf ;)
på "to-do list" imorgon står dammsugning!!!
Mitt hem är en pälsinvasion just nu!! Dessutom har ja grustaget kvar i hallen som vi misstänker att brevbärarn e orsak te *grrr* reklam & grus?! har dom inget vettigare att kasta in genom brevinkastet ;) hehe

vill igentligen inte klaga då ja vet dem som har de 100 gånger värre än mig men fyyyyyyyy fan va ont i axlarna ja har!!!
GAAAAAAAH!!!! mår illa utav värken!! Känner mig spyfärdig o saliven växer i munnen, så ja har agnat 60 % av min vakna tid te o svälja tror ja!!! :( inte kul

jaja ska ta mig en ipren när ja lägger mig så ja får sova ostört iaf... o hoppas på en bättre dag imorgon :)
men pulka åkning dessutom :D blev ju inge idag.... men de gör inge. min gumma hade annat o göra :)
hehe


nej natti natti kära läsare :)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback