God morgon ;)

Då var man uppe med solen idag då! Fast om jag ska vara riktigt ärlig så har jag ställt klockan på 11 så jag kan lägga mig en stund igen om jag vill :P
Tänkte lägga mig och kolla lite på tv och då vet jag att jag GARANTERAT somnar :D haha det slår aldrig fel.
Gud vilket sjukt fint väder vi har haft denna vecka, bara hoppas att det håller i sig!
Har till och med suttit ute i solen och fått lite färg i ansiktet under dessa dagar tror ja. Fast utan långärmat går jag inte utan än.. Nej du, först och främst ska jag allt bli av med min förkylning!! et är # 1 just nu!

Nu blir det att gå ut och ta en cigg, göra iordning en STOR kopp te och sen krypa ner och kolla på tv:n :)

ha en trevlig morgon sålänge!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback