saknar att va liten :/

vad lättroad man var när man var mindre.. fast iof jag är kanske fortfarande lika lättroad eller så är det bara barndoms minnen som kommer upp när jag ser "Trolltyg". hehe "Fjant" är bara så söt :D
tror jag måste försöka få tag i denna film igen..



sen så har vi Astrid Lindgrens "Allra käraste syster".
Vet inte hur många timmar jag spenderade framför tv:n o kollade på denna film.
Var säkert MINST en gång i veckan den spelades iaf. Gud vad jag älskar denna film!
Den är så himla fin på något vis, fast även sorglig.
Om ni inte sett denna så har ni lätt missat en av Sveriges bästa filmer!!!


Kommentera
Postat av: Olivia

Vilken jätte fin design!

2008-04-23 @ 08:21:47
URL: http://wennersten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback