Bilder och uppdate ;)

Här kommer lite bilder (dock med dålig kvalitet) på vad som väntar Gaia......hittills :D



"säng-puff" nr: 1, fleecefilt, klotång, leksaker & tuggben, tjärsalva & självhäftande bandage.
(några bra ha saker iaf ;p)



säng nr:2, levergodis och mer LEKSAKER + tuggben!! :D haha



Två matskålar i rostfrittstål :)



Två matskålar "all gone" så söta :)



Och en tröja o halsband som ja fick av Jenny gumman! tackar :)
+ ett brunt läderkoppel..

Nu finns de säker mer saker ja köpt som ja lagt någonstans o glömmt bort skulle inte förvåna mig ett dugg faktist :P
men men har ca 9 dar på mig att fylla på förådet och tänka igenom vad som behövs :)

tänkte kasta me en bild på min lilla älskling också, fråga mig inte varför men denna bild är extra suddig..
(måste va för ja var berusad av kärlek när den togd  ;) ) hehe



Gaia mitt hjärta!! :)

sådär nu har ni fått sett vad ja spenderat en hel del av min ekonomi på de senaste veckorna :P hehe men de är värt varenda krona!!!

nu blir de lite tv:tittning tillsammans med min cola. skriver nog en rad innan ja lägger mig :)

Puss hej!

Kommentera
Postat av: sandra

nää goding:D. Du skulle flytta in om 9 dar va? Tyckte jag hörde något om de;)

2008-08-21 @ 00:52:04
URL: http://sandrusen.blogg.se/
Postat av: sandra

Hehe va bra:D. du kommer önska att du aldrig ha sagt de där;).

2008-08-21 @ 02:00:17
URL: http://sandrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback