"God morgon" ;)

hehe så illa är de kanske inte men sent steg ja upp iaf.
Niclas är ju te Kd o hälsar på sin mosters man som är på sjukhuset så ja låg kvar o bara sträckte ut mig :D

Men har iaf hunnit me frukost o kollat på Våra bästa år.. så bra!! :) hehe
nu tänkte ja på o lägga i en tvättmaskin åt niclas o sedan dammsuga. men funderar på om ja hinner me tvätten eller om den får vänta till senare då mor hämtar mig om en timme för ja ska hämta ut min biljett till larsmäss vid wasaportvakten.

Ganska gött o va wasaanställd när inträdet bara går på 50:- ;)
hehe lyx :P

så imorgon blir de nog dampvarning i nördmark då ja, sandra o mimmi ska dit. det bådar inte gott :P haha

synd bara att min jenny inte kan bli med :( kom hem NUUUUUUUUUUU!!!
Tomt här juh!! :(

jaja vi får se vad ja tycker ja hinner med nu ;)
ha en trevlig da!!

Kommentera
Postat av: Anonym

Hehe ja mena typ alla :O)

Hehehe är så snäll ibland :P



Skönt att höra att de är på väg uppåt igen för dig.

Hoppas att du vet att jag finns här för dig.

:)



2008-08-08 @ 14:58:10
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback