hallå!!

blev ingen hämtning av Gaia i fredags :( istället blev de ett besök hos Ewa i säffle med jenny, sandra, my och frida.
det hela slutade me att de blir 2 nya amstaff i stan, syskon dessutom :) hehe

mina ben är halvt söndertuggade då mina byxor/ben blev attackerade av 9 MÖRDARHUNDAR :D haha fast riktigt små o söta sådana! är evigt tacksam att ja bara ska ha en! hehe ;p

så just nu bara går ja här o väntar på o få hem min goding... helst nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
börjar få panik här juh!! men men nu dröjer de förhoppningsvis inte.

blir ingen marken heller, får hålla mig hemma o mysa med mig själv, Gaia, Sandra o Budda istället ;p
får se om jenny + huliganer är med och myser också fast hon verka inte så sugen på de :'(
förlåt, är faktist inte mitt fel att ja inte fick hem Gaia i fredags :(

men men, bakade idag igen, en JÄVLIGT misslyckad kladdkaka som blev snustorr!!!!!!!!!!!!!!
hatar denna spis fanskap! den är från 1800 aldrig men värmen är super mega bra och man får alltid ha på kortare tid o värme än de ivanliga fall är :( suck men ska göra ett nytt försök te nästa gång ja ska träffa Ewa, måste ju visa att nått kan bli bra iaf ;p haha

nej ni nu blir de ut o röka.. hörs kanske senare, beror på hur trött ja blir :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback