Sovdax :)

Japp, nu blir de te o slå huvet på kudden. ska läsa lite först tänkte ja. iväntan på o få hem min älsk Gaia så får ja väl öka på kunskaperna lite inom hundlivet :)

längtar som en tok och är nog inge rolig att umgås med för tillfället, allt som kretsar i min hjärna just nu är min bebis :)
känns som en hel evighet innan ja kommer att se min henne igen också då jenny beslutat sig för att lämna bygden i några dar :'( så utan henne kommer de ju me bli tomt!!!

så vad ska man hitta på me livet?? ingen aning, just nu går ja bara runt o fördriver tiden.
sjukskriven är man ju också fram till 17augusti. men ska träffa läkarn på måndag och hoppas på o kunna börja lite tidigare.


nej nu får ja ge mig för idag. ska försöka va lite duktig o sitta här imorgon :)

Natti gott folk!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback