Åh va de är härligt o ha hund ibland!!!!

japp här sitter man med 38.8 º feber o har en vovva som är totalt kass i magen..
har försökt o sova men antingen så väcker hon mig o vill ut precis när ja somnat eller så blir de för varmt/kallt åt mig så ja inte kan sova för de... men efter o ha vart ut me henne minst en gång varannan timme sedan kl 22 så känner ja att ja får väl försöka hålla mig vaken då :(

så får älsk ta över sen när han vaknar så en annan kan sova!
är ju fan bra synd om henne igentligen, men hon kunde ju ha valt en bättre dag än min första "sjukdag" :(
får bli minimalt me mat imorgon oså ger ja henne ris o vätskeersättning så får ja hoppas att de ordnar upp sig SNABBT!!!!

nejni nu blir de en tekopp o lite the sims, innan Gaia vaknar o måste ut igen :(

hej hej!

Kommentera
Postat av: Elizabeth

Huuujjja det lät inget trevligt du .. Krya på er

Hoppas allt är bra annars Kramen Kram

2008-12-12 @ 09:46:12
Postat av: Maddis

Hoppas ni kryar på er mycket snart

Kramizz

2008-12-12 @ 16:04:28
URL: http://maddizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback