äntligen!!!!!

Gaia är bättre!!!' de rann inte ur henne nu sist vi var ute!!!! ingen e gladare just nu än vi :)
var hem te mor o far en sväng o fika förut... är nog första gången ja e hemma o inte ser att mamma springer runt som om de brinner...
hon är alltid så sjukt stressad!!
så fick ja lite kvalitets tid me freddie poop också :) Gaia fick ju va hemma eftersom vi inte riktigt vet orsaken till hennes lösskit o sen har freddie nedsatt immunförsvar så han åker ju på allt som går :(
o just nu är han redan dålig min älsklingsgris :'( nyser konstant o hela tiden o drar luft oftare o oftare....
min lilla goding!!! får ja någonsin reda på om orsaken till att han höll på o dö pga förgiftning för några år sedan berodde på alla brödbitar mamma hittade innanför grinden några gånger o vem som placerade dem där så kan dem räkna med att deras liv blir kortvarigt!! för o drar ja mig inte för o få ett fängelsestaff...
min pöjk e min pöjk, o den som gör honom något ont, vill inte vara i närheten utav mig, de kan ja lova!!!!!

efter massa lek,pussar o kel så åkte vi o köpte pizza te oss o även mor o far då de inte orka o skrapa rutor ;p
sen blev de en promenad me jenny o hundar.. var riktigt skönt! (så länge man inte stannade ;p)
så nu sitter ja här me en tekopp o myser... funderar på om ja ska tvinga mig o va vaken ikväll för o se jurtjyrkogården eller om ja ska njuta av en natts sömn nu när gaia förhoppningsvis inte behöver ut inatt...
får se hur de blir ;p

jaja skriver nog mer sen om ja e vaken.

puss hej!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback