Bankrån here i come :(

Ja tror fan ja gör de snart.... rånar en bank!!!! undrar hur mycket pengar ja skulle få då?
Och hur långt ja skulle hinna innan ja åte fast ;p hehe

Är såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå lycklig över o va ägare till en viss Gaia just nu :(
men men hon är nog säkert nöjd när ja för hennes skull blir tvungen me en "nöjestripp" till karlstad för o köpa en hundmat säck på 2 kg för 259 spänn :S JIPPIE!!! tur att man har en sån snäll mormor som kan låna ut pengar när en annan redan gått back!!
Ska även te apoteket o köpa kanikur.. stavningen kanske är fel, men ja minns ju hur man uttalar de iaf ;p så ja vet va ja ska fråga efter ;p
Så nu får de faktist va nog!! tycker synd om min gris ju!!!

Nej ringde te smådjurssjukhuset odag igen o rådfrågade me dem innan ja satt in "svälten"... tycker så synd om henne om de skulle gå så långt, o sen vet ja ju hur viktigt de är för valpar o få i sig alla behov...
Och dom nästan skrek nej te mig ;p att hon var alldeles för ung för o svälta, att man gjorde de me vuxna hundar men absolut inte me en valp... Så de blir istället o åka dit o köpa foder, då filipstads värdelösa veterinär har semesterstäng var o varannan dag o när hon väl är där så svarar ho inte ändå på telefontid...

Så mina planer för dagen ser ut såhär, i ordning o allt;p

♣ Dricka upp min varmakoppen
♣ Va hos "må-bra-tanten" 11:00
♣ Åka te apoteket
♣ Hem fylla i papper som ska me te soc
♣ Va hos Soc 13:00
♣ Hämta pengar hos mormor
♣ Höra om någon följer me mig te KD
♣ Karlstad
♣ ÄTA PÅ DONKEN!!!!!!
♣ Åka hem o rulla tummarna ett tag ;p
♣ Pilla me lite PSCS2 (tror ja)
♣ Rulla tummarna igen i väntan på mors samtal
♣ Dricka X antal kaffemuggar
♣ Åka te krhamn o hämta fyllehögen ;p

Får ju me mig Gunnar o Florensé i bilen hem, ska bli kul o se vem som e mest rund under föttera ;p

hörs sen, under tiden ja rullar tummarna ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback