En "hyllning"

Har hittat en favoritblogg måste jag säga!!
Eller favorit vet jag inte om ja kan kalla det för heller, men hon som driver bloggen skriver så fruktansvärt fint!
Årkar ärligt talat inte ens skriva det hon gått igenom utan det får ni läsa själva!

Men om man säger som så här, en annan (typ jag) tycker att man har problem och mår dåligt över saker och kan nästan vilja gräva ner sig för man årkar inte med allt! Jag insåg genom o läsa hennes blogg, vad f*n gnäller ja över mitt liv för!!!!
Finns dom som har de 100 gånger värre och går igenom saker som är 5000 gånger värre än mitt varje dag!!!

Fick fan dåligt samvete nu tror ja.....usch känns som jag vart ganska självisk när ja ser något sånt här!

liksom här sitter ja o klagar över att jag är deprimerad, har ont i diverse delar av kroppen, är arbetslös och dessutom inte är mogen pskiskt för ett 100% jobb! När folk verkligen lider där ute!!!!! Hur f*n kan jag!!!
Mitt är en fis i rymden om man jämför med allt ont som finns och kan hända!!

Nej usch, årkar inte skriva mer nu, ska försöka sova......

Här har ni förmodligen en av Världens starkaste kvinnor

Kommentera
Postat av: anna

svar: ja jag håller med dig! fast den öfrra året var ändå ganska bra :)

2008-12-04 @ 06:53:02
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: nej ellehur :P

2008-12-04 @ 08:34:37
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback