Gårdagen.

Igår hade jag min 20 års middag för dom närmsta vännerna.
Blev som jag nämnt förut en 3 rätters middag med vin till. (cola för vissa ;p)
måste säga att jag själv blev grymt nöjd över maten, de var verkligen smakligt!! hehe
det blev en väldans massa minnen & snack och var SUPER trevligt!
Tack för att ni firade "min" dag med mig =)

Tänkte lägga ut bilder på vad ja fick, men batterierna te kameran e på laddning :( så får lägga ut dem lite senare.
Men fick mina örhängen av Jenny som jag blev så förtjust i när vi var på smyckes party!
6 st röda pärlörhängen tack gumman!!
Av Mysan så fick jag en tekanna, två stooora temuggar med fat och en tesort :)
Också något ja velat ha! tackar gumms!!
Sandra & Emmy köpte VÄRLDENS snyggaste blombukette till mig!!
Har lite funderingar på om de går o torka den då den var så vacker, men är rädd att den ena blomsorten "lossnar" då :(
får höra med mor, så får ja ta lite bilder annars så ja kan titta på den när jag vill =D

så idag har jag tagit hand om den mesta disken, är vinglasen o lite sånt kvar.
Men tänkte att de ska bli gjort me, ska även göra marängbottnarna till tårtan som vi ska ha imorgon :) mumms!!!!!
för imorgon är det dags o träffa släkten som vill fira mig. ska bli riktigt trevligt!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback