Ny ögonfärg!

Har alltid funderat på hur ja skulle se ut i antingen klarblåa eller gröna ögon, och vet ni vad?
Tack vare www.fargadelinser.com kan ja ta reda på de alldeles gratis!
Just nu kan du som har en blogg spara 199 kr (och då är det reapris) genom att få gratis månadslinser om man skriver om dem på bloggen!

Kollade runt på lite priser osv o ja måste säga, i min närhet har min syster,hennes sambo o min sambo linser.
O www.fargadelinser.com ska ja helt klart rekomendera för dem att de ska kika på!
nu vet inte ja vad min syster o hennes gubbe har för "märke" på linserna, men de skadar ju inte för dem o kika iaf :)

kika in ni med vet ja o se hur ni ser ut i en annan ögonfärg :)

Kommentera
Postat av: Anonym

Om du nu skickat iväg det där mailet man skulle så undrar jag om du fått något svar från dem haha ? :)

Vill veta om det funkar :O

2008-12-15 @ 19:28:33
URL: http://advertencia.blogg.se/
Postat av: Carina

Har också länkat dit. Jag tog bruna... spännade att se. Tack för dina vänliga kommentarer på Boris blogg! :) (www.hundenboris.blogg.se)

2008-12-16 @ 23:20:30
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback