nystädat!!

Fy satans va skönt de känns o ha de gjort!!!
Har tvättat 3 maskiner, stor städat toaletten o sen dammat, dammsöge o skurat hela hemmet :)
ja kan va riktigt duktig ibland! hehe men nu e ja grymt j*vla hungrig!! o älsk e i studion o spelar in så vågar inte ringa o fråga hur långt dom kommit :( älsk bestämmde nämligen att vi skulle käka pizza när han va klar.. o då vill ja inte ha käkat 10 min tidigare ;p
Så tror de får bli en smörgås me julskinka på iaf :) mumma!!! o en tekopp såklart!
får hoppas att halsen blir bättre, den måste bli de!!!

slog mig nyss att ja glömt o hämtat upp doftproverna från partylite o ev ifall nån beställt något... sa ju ja skulle göra de idag men de har helt fore ut mitt huve :S tänkte på de när ja somna igår men de var borta imorse.... vilket minne vilket minne...... :S

nej nu skriker magen, så de får bli köket o sen tv:n igen :)

Kommentera
Postat av: Bettan

Hoppas din skinkmacka smakade gott!

Och att doftproverna luktar gott!

Nu vart jag sugen på pizza!

Vad spelar din älskling in för något?

2008-12-29 @ 20:00:44
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback