Orkar inte mer...

älsk ska o jobba eftermiddag..så får ni inte tag i mig så sover ja antagligen!
Orkar inte va uppe med all j*vla skit som finns runt omkring en.. vill bara sova fram tills ja mår bra och verkligen är lycklig!!!
nog för att de krävs jobb, jobb o yterrliggare jobb för de, men just nu orkar ja inte! önskar att de vore så enkelt som att vända blad i en tidning så blir allt bra sen!!
om de inte vore för att älsk har fastanställning här o så hade ja tvingat honom o flytta för länge sen.. för sålänge man bor i Filipstad så blir de bara värre o värre, folket som finns här lever på andras olycka o tvekar inte en sekund me o bidra till att man mår sämre!!

Skulle nog ha stuckit redan för 4 år sedan, när ja lyckades sluta me antideprisiva medel.. men nu sitter man här igen me dem, o de suger!

vet att ja inte är mig själv eller har vart den senaste månaden... är helt enkelt för mycket ja tänker på, o ja har ingen aning om hur ja kan få ut de ur huvet!! orkar inte engagera mig i något, minsta motgång så säger ja "tack o adjö".. har helt enkelt ingen energi till ordna något just nu... vill bara va med och ta hand om mig själv o personerna runt mig som jag älskar och  som älskar mig för den ja är o litar på mig, det är de viktigaste för mig, tillit.. finns inte de finns inget annat kvar...tyvärr men så känner ja, nu iaf! känner mig inte "mogen" för någe annat som de är i dagsläget, så lägger hellre allt annat tjaffs på is..
får ta tag i allt sånt när det nya året kommer! för vet att stor anledning till att ja e så knäpp just nu är för ja mått dåligt inför julen dom senaste veckorna... vill verkligen inte ha jul, kan nog säga som så att ja hatar jul!!
vill bara ligga hemma o sova bort dom dagarna, stressen som blir o varesig man vill eller ej så handlar ju trots allt julen om o ge o ta, vilket innebär pengar... VÄLDIGT kul när man är fattigare än en kyrkråtta, varje krona ja har går te Gaia, för hon ska inte få lida!! det är inte hennes fel att allt mitt gått åt skogen!

jaja nu ska ja faktist ärligt gråta ut en stund i min egen ensamhet :( (älsk har åkt te jobbe nu)
så nu får Filipstad o omvärden nå mer o prata om!!!!
Sen tror ja att ja går ner me Gaia te mormor så hon slipper o se mitt helvete.. sen blir de lite mat o sen sova fram te niclas o Gaia kommer hem ikväll!

tycker ja låter som en underbar dag!!!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback