Tjo tjo...

då sitter man här igen ;p
har haft en riktig slappdag, inge dammsugning eller skruning av golv har skett men va fan, de finns en dag imorgon me ;p
när älsk e på julbord kan ja ju passa på o roa mig me städning..

älsk var duktig idag o fixade lite käk o diskade iaf.. han kan bara han vill min snubbe :D haha

funderar på hur mitt julkort för iår ska se ut... men tror de får vänta tills imorgon, kan ja o gaisan gå hem te mor o göra ett på photoshop..

Vill ha PS i min dator NUU!!! saknar arr sitta o pilla me bilder o testa sig fram.. börja ju fatta nå utav de typ precis innan ja flytta!!

jaja nu ska ja iaf gå ut i köket o plocka iordning lite. Sandra kommer hit på adventsfika :D
perfekt tillfälle o tända de 3:dje ljuset ;p så de blir lite kaffe o saffrans längd.. köpte ju den igår, men fick ingen o dela den me mig :( o hade inte mage te o öppna den för då vet ja att ja skulle smällt i mig hela själv ;p

hörs sen

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback