Deppig dag :'(

I mitt sista inlägg igår så hoppades jag att det inte var några man känner som vart inblandade i den hemska olyckan. Hann knappt slå upp ögonen imorse innan jag fick reda på vilka det handlade om.
Och det kan bara inte va sant? Hur kan något så hemskt hända så fina människor??
Jag fattar bara inte!! Jag tror inte jag skulle kunna fatta om nån förklarade för mig heller, för jag vill inte förstå hur sånt här kan hända! Mamma är helt knäckt och vet inte hur jag ska göra för att hjälpa henne, hon bara driver runt utan att veta vad hon gör, har aldrig sett henne såhär förut.. Hon som alltid är lugn och sansad. Det knäcker mig att se henne sådan!

Ska tända ett ljus nu för resten av familjen och ge mina tankar till dem :'(

Rest in Peace


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback