Love Love Love!!

Bara älskar dom dagarna när leveranser kommer, fick Tupperware leveransen igår.. och ja tror att de var minst lika mkt till mig som det var till alla gäster jag vart hos :P hehe men jag bara älskar de!

Så kom den gudomligt snygga Quick Chef II oxå, i färgen Cosmos (grå & svart) den var bara såå vacker!!
Ska ta ett kort lite senare som jag lägger ut ikväll eller imorgon, ni måste bara se den! I Love It!! :D

Men eftersom jag antagligen går ut som teamledare till veckan så har jag lovat att alla som tackar ja till att prova på jobbet innan söndag v 6 är med på en utlottning utav den :'( jag kommer att gråta floder när jag lämnar den ifrån mig, men det får de vara värt :) bara älskar mitt jobb, kan välja vilka dagar jag vill jobba, hur ofta och mkt jag vill, är så skönt. känner jag att ena veckan hinner jag inte så är det inget måste, är det bara att ta det lugnt :D I Love It!! hehe


Oj blev ett riktigt "Tupperware inlägg" nu :) var inte riktigt meningen men jag blir som ett barn på julafton med alla kartonger och nya saker :P
Nej ni nu ska jag käka lite men kikar säkert ut strax :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback