Tomhet


Hatar hatar hatar allt!
Känslor, tankar, handlingar när ska allt sluta?
"Mina tankar dödar mig"
Känner mig alldeles tom och ensam och vet inte ens vart man ska börja för att försöka "rätta" till livet!
Vet knappt åt vilket håll jag ska vända mig eller gå, eller vilket ben jag ska stå på.
Hade de inte vart för grishundarna hade jag nog stannat kvar i sängen för länge sen, och spec idag!
Vill inget, men måste ju iaf ut med dom... Fan inte ens de känns motiverande!!!
men nu är de nog dax, båda sitter här brevid mig och tittar med STORA ögon på mig.

Tänkte dela med mig av något annat så här två bilder på mina grisar :D (inkl mor hehe)

Fiskar hunden Freddie :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback