Saknar...

känslan av att gå in i stallet!
Alla dofter och läten som bara finns i ett stall, Så underbart!!!
Under tiden ja mådde dåligt när ja var yngre så var stallet den platsen jag "flydde till", där kopplades allt negativt bort och de fanns bara mig och Majsan enligt mig!!

Saknar den känslan, saknar hästarna och allt jobb som rör dem!
Visst är det tidskrävande med när man kommit så långt att man till och med saknar att mocka är de fan illa :P

Just nu skulle ja göra vad som helst för o ta en skottkärra och grep och bara försvinna i min egna värld! :)

Och sen väl uppe på ryggen finns inga problem kvar, hur arg, ledsen eller hur ja än kände mig så bara försvann det och ersattes med lycka och en viss känsla av frihet när ja satt på hästryggen!

Fan ja vill ha häst igen!! Synd bara att ekonomin inte riktigt tillåter det :'(

Får nog höra av mig till dom bekanta hästmänniskorna som bor kvar här i närheten o höra om ja får komma ut o hälsa på dem nån dag, vill känna dem ljuvliga dofterna igen!!

Nej nu blir de lite mat och sen ut med vovven innan ja börjar jobbet kl 14:00 :(
men det får gå an, gör ja bara idag och imorgon natt sen är ja leeeeeeeeeedig till onsdag vecka 31 :D

ha det skönt i solen ;)

Kommentera
Postat av: alexandra

ja, va mysigt det är med hästar och att rida =D

bara ut på hästryggen i skogen och njuta! =)

kramkram

2008-07-10 @ 13:19:14
URL: http://peeachy.blogg.se/
Postat av: The Cat

Känner igen det där

2008-07-11 @ 00:29:23
URL: http://stunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback