Tillbaka från Stensta.

Var riktigt kul, massa fina hästar o ponnys och flera duktiga ryttare!
Inser mer o mer hur mkt ja saknar stallet. :'( Önskar att ja hade ekonomi till o skaffa en igen men de lär nog aldrig inträffa.
Så får hoppas på att man blir erbjuden eller hittar någon man kan va hos och hjälpa några dar i veckan för o komma igång med allt igen o få känna den härliga känslan på nytt. Även vidarutveckla sin ridning vore inte helt fel då jag känner själv att ja börjar uppskatta dressyr mer och mer! Så längtar tills dom anordnar en sådan tävling på stensta så man kan ut o kika lite.

Var in på Ica förut och köpte lite revbensspjäll att mumsa på nu ikväll, de är bara så gött och de var länge sedan ja käka de! Så nu har man bleve lite fattigare igen!! (LÄNGTAR tills nästa vecka när lön kommer :P)

Föresten ni 50 pers som vart in på min sida sedan ja åkte förut, vart är spåret efter er mer än en unik besökare?
GE MIG NÅGOT NYTT ATT LÄSA!!! :D hehe
Går alltid att lämna en kommentar efter er vettni ;)



Haha tänker bara på Wasabröd när ja hör denna låt som Mixmegapol spelar MINST 3 gånger när man jobbar natt och man blir alltid på samma damphumör när man hör den, får en att vilja röra sig i mina snygga damprörelser :D haha
Ni borde se dem, de är sååååå äckligt sexiga ;)

Kommentera
Postat av: Sandra

och va mena du me de;) brukar ju skriva när ja är på jobbe;) skriver mer än dig iallafall;).. nej nu ska ja ringa dig=) hörs om fem min..

2008-07-17 @ 22:58:54
URL: http://sandrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback