Godmorgon!

Eller god eftermiddag :P
Gick upp vid 11 och var iväg med far och la i båten.
Höll på o bli knäpp!! Det är (enligt mig) tekniskt omöjligt att backa med båtkärra!!!!!!!
Har kört med släp och backat och de har ja klarat galant, men inte denna gång inte!
Kärran ville inte samarbeta med mig och bilen :P
Så kom far och upptäkte mina problem med att vända och beslöt sig för att lära mig.
Jojo ja o far som har samma humör, han blev arg när ja gjorde fel och jag blev arg för att de blev fel :D haha
Efter mkt om och men då ja är grymt envis och inte ger upp i första taget så kastar ja mig ur bilen och pappa glatt får vända. Så nu har ja ringt till Mia o pratat lite med hennes gubbe Ronnie så han ska hjälpa mig o lära mig ist. hehe

Nu blir de lite mat, och senare fika på stan :D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback