Hejhej!

Det blev ingen mer dator efter att ja käkat igår :( blev raka vägen till sängen, somnade ju vid 3-4 i måndagsnatt och fick upp kl halv 7 eftersom ja var te wasa. Så Katarina sov som en stock fram till 13:00 idag :D haha
gött de mer ibland.

Men de var helt ok mitt möte igår iaf, lite långtråkigt då och då, så man höll på o somna.
Ni vet hur det är när det står en människa framför och är dötråkig på att informera en om saker,
jag kunde inte ens hålla ögonen öppna, de bara "fall" ihop och huvudet började nicka :D haha

fast ja var inte ensam, var ganska många utav oss för halvsov :P
Men i det stora hela var det riktig ok och intressant.

Men man kan ju fråga sig vad det är för (ursäkta mig) PUCKON!!!! som köpte upp wasabaren (restaurangen inne i fabriken) har hört en j*kla massa som att det är dålig servis, maten räcker bara till dom som går på dom 2 första rasterna osv.
Men nu fick ja se det med egna ögon. Vi skulle käka där och dom har ju salladsbuffe och grejer så man tar sig en bricka för att få med sig sallad, dryck, mat, bestick o övrigt till borden.
Men brickorna som dom hade framme tog slut och det var ganska många som kom o skulle äta, så vi säger,
"ursäkta brickorna är slut" och får som svar "vad ska jag kunna göra åt det? Jag har annat för mig!" Ja bara "Va?"

Inte riktigt rätt attityd om man vill ha ett gott rykte om sin restaurang, och ja vet att detta var ägaren som vi sa till!! 
Han hade väl kunna säga det på ett lite trevligare sätt, vill man överleva i restaurangbranschen får man faktist lära sig att vara trevlig!!! Fick iaf ja lära mig i skolan! Gästen har alltid rätt :D haha
Nej men han hade väl kunnat svara "ok bra att du sa till, vi fyller på så fort vi kan" eller liknanade. Pucko!

nu ska ja ut o röka o sen placerar ja min röv här igen :D haha



Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback