Hmmmmmmmmmmm

Efter mitt möte med det förflutna :P haha igår så tror ja fan i mej att de har rivit upp alla gamla sår igen!
Saker som hände för 3 år sedan.. 3 ÅR!!!! varför rivs sånt upp igen och tankarna kring den tiden flödar?!!
Allt man hört, allt man gjort, allt man blev utsatt för, allt som gick fel, alla lögner, ALLT! Varför ja förstår inte.
Jag som släppt allt och gått vidare. Nu ängnar ja 90 % av mina tankar på just den tiden och allt som sas då respektive nu. Blir knäpp, "Låt det förflutna vara" kommer föralltid att vara mitt "visdomsord"!!!!


Nu till något roligare, anledning till att ja inte bloggade något igår var för ja satt fast i photoshop med en header. Men nu behöver ja ER hjälp!!
Ska ja använda mig av ljusa eller mörka färger? Help me!!

Kommentera
Postat av: Varmlandskillen

Ljusa färger såklart! ler



Har du sett mitt kort? :-P

2008-06-17 @ 11:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback