Jag har såååååååååå tråkigt :( + en dagens outfit :P

Sitter här o pillar lite i photoshop medans ja väntar på att mimmi ska ringa.
Fan ja har börjat lära mig ganska mkt! (även fast de kanske inte ser så himla bra ut ännu :P) haha men
fasiken va kul de är. Jag som inte brydde mig ett skit om bilder förut, ja bara älskar att pyssla med dem nu!!



Så detta fixa ja till nu iaf :)

Nu syns inte de så himla bra, men har till och med lagt på mascara :O haha djupt chokad över mig själv :P

Kommentera
Postat av: Elinor

Fin design du har på bloggen :))

2008-06-08 @ 12:43:00
URL: http://jaoduu.blogg.se/
Postat av: Varmlandskillen

Hej du!



Läcker outfit! :-P

Mmmmm den får en att börja fantisera. :-P

2008-06-09 @ 14:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback