Nu ligger ja en vecka efter :P

Förra helgen hemma hos Sandra.Måste bju på sig själv ibland :P
haha fast bilderna sandra tog på oss alla (utom sanna som valde bilbingo istället) dom var bara snyggast :D

Vi insåg att vi allesammans blir bättre på oseriösa kort :D haha

Denna helg:

Inga kort tack o lov :P
men tänkte dra lite kortfattat vad ja gjorde.

Fredag:
Är uppe i Skribotjärn med far o mor och grillar o mår skönt!
Åker hem o duschar och möter sedan upp Mimmi + gäng för att spela brännboll (som jag för övrigt missade :P)
men sen blev det nån cider med Mimmi hemma hos henne innan ja fick skjuss hem för att sedan bli hämtad igen :P haha såg en trafikolycka vid "persbergsrakan" typ kl 5 på morgonen och satt bara o stre allmänt skit :P

kom hem vid 7 ca, sov som bort halva lördagen :D (vaknade vid 11 först, gick ut o rökte o la mig sen igen o sov till 4 typ:P)

Lördag:
Får skjuss upp till skribo igen av en kompis, mor och far var där på 24 timmars fisketävling som dragit igång på lördag morgon. Såg till att få lite mat i magen, solade lite och pratade skit med allt folk där :)
Sedan kom Mia, Ronnie + folk och lyckades övertala mig att bli med dem o grilla vid böckeltjärn(?) minns inte men nåt sånt hette de. När vi kom dit upptäkte ja att ja redan känner dom vi skulle till :D haha de är alltid trevligt.
Så där blev de grillning, cola för min del (alkohol för resten), massa roligt prat och andra äventyr.
Sen bestämmde sig någon ;) för att bli för full :D hehe så då åkte vi hem. Var så skönt att få sova så de vet ni inte.
Hel slut var ja iaf :P

Så idag
Söndag:
Har ja knappt vart ute genom dörren, Niclas min myspys var här en stund och så.
Annars har ja bara suttit i tvstolen och mått skönt!! hehe 

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback